torsdag 21 maj 2009

This train is rolling once more!

Ok ok, det var ett tag sen jag skrev mitt förra inlägg, och jag lovade ju att börja blogga igen. Och det tänker jag hålla! WC-bloggarna har börjat vakna till liv igen, som mumifierade faraoner vaknar upp från sina sarkofager i nån löjlig hollywood-rulle, alternativt så som "Pantertanter" vaknade till live igen efter att det började sändas i repris på "TV4 Komedi" för nåt år sen...

Jag känner att det börjar bli dags att lansera det här konceptet igen. Kanske knäppa lite kändisbilder där vi bloggare står sjysst uppradade framför nån typ av betongvägg i förorten (alternativt Downtown Storvik, vilket känns exotiskt nu när jag har flyttat Uptown), eller kanske släppa en singel där vi på kamratligt vis sjunger om populära ämnen såsom sommar och sol eller snygga tjejer i bikini.

Jaja, idag har jag iallafall repat loss då jag för en gångs skull varit ledig från jobbet. Vi har återförlivat en gammal klassiker: "Voices Screaming". En goding som släpptes i den beryktade uppsättningen låtar "EP 2" (d.v.s Man on the Roof, Voices Screaming och Atleast I Won), dom låtar som kom att bli grogrunden för det nya Argos Action.

Vi har spelning på Hedäng på Torsdag inför ett gäng tolvåringar. Det blir nog soft som fan. Vi som inte har någon basist och allt.


Funderar på att slänga upp en dagens lista... Måste komma på ett bra ämne först...

Inga kommentarer: