måndag 25 maj 2009

Svensk Stormaktstid

Ok, jag känner att jag är för kissnödig och samtidigt för trött för att skriva ett ordentligt inlägg, och det verkar som att min lomhörda farsa har pillat på fjärrkontrollen till TV:n, för volymen som gäller nu skulle kunna spräcka trumhinnorna på en Golden Retriever. Och fjärren är ju åt helvete för långt bort med...

Ja, idag är det fan bara motgångar. Då är det en jävla tur att man ska få gå och lägga sig snart. I en åt helvete för bred säng, så kände man sig inte ensam innan liksom...

Jag har för övrigt 3 historiauppgifter som ska vara inlämnade på tisdag, jag har börjat med en.


Det verkar som att fransmännen har letat sig hem igen, och jag kunde ju inte varit gladare! Inte för att det på något sätt är relevant för mig att dom kommit tillbaka, då jag ändå är ute på APU och aldrig får träffa några klasskamrater. Förutom dom där som jag umgås med privat, och Jim som jag skjutsade hem från krogen i onsdags.



Sjukt osammanhängande idag va? Ja, jag känner det med vetdu... ULLIS!

Inga kommentarer: