måndag 6 juli 2009

Äntligen fri

Gipshelvetet är nu borttaget, så nu är man ett steg närmare att vara en vanlig människa igen. Så, vad har hänt under den vecka som jag inte har kunnat skriva?
Argos har fått en spelning på Gävle Marinfestival, vi är headline på scen nummer 2 på Fredagen (Thomas Di Leva headlinar scen nummer 1). Tyvärr fick vi ingen tid på lördagen då P-Floyd headlinar scen 1, men vafan, vi ska ju dit och titta ändå och vi kanske får behålla backstagepassen om vi har tur. Sen är vi även veckans utmanare i Musikpriset Gävleborg, och vinner vi det lilla kalaset så får vi 10 000 kronor och ett gäng högst eftertraktade spelningar. Så rösta.
http://www.sr.se/cgi-bin/gavleborg/program/artikel.asp?programid=3288&artikel=2678255
Vad mer? Har fixat mig en begagnad bas för att bredda min musikalitet ytterliggare, har också skaffat en ny semiakustisk gura, som numera är inne på lagning och strängbyte (den var "bättre begagnad"), så det är haj lajf.

I övrigt så är jag ganska så trött på att behöva svara på frågorna "Hur gjorde du det där?" (gipset) och "Hur lyckades du bli rånad i Bulgarien?"...

1 kommentar:

Olof Modin sa...

Jo, men alltså vb. Hur gjorde du egentligen?

(min ordverifiering av "sycat". Det tyckte jag var lite coolt)