lördag 8 augusti 2009

Another Brick In The Wall pt.2

Nu var det fyra dagar sen sist jag skrev, och idag fyller både min syster och min gode vän Johan Andersson år. Så grattis.
Sitter här och funderar på allt intressant jag gjort under veckan. Som till exempel att ha monterat låscylindrar på 56 bokskåp (när jag var RIKTIGT snabb snittade jag 10 minuter per konsol, d.v.s 4 skåp, d.v.s 2,5 min/skåp, men man bör ändå räkna med en halvtimme/tjugo minuter per skåp allt som allt om man räknar med muttrar som kärvar och nitar som nitas fel och måste göras om t.ex.), eller som när jag DEMONTERADE cylindrar på cirka 60 andra skåp...
Eller som när jag bökade bort ett gäng skåp (för er som gått Bessemer och har ett sjukligt konstigt intresse för skåp så var det dom röda vid matsalens personalingång och dom röda vidare ner mot P065) för att sedan hitta 25-öringar, 10-öringar och 5-öringar (d.v.s skåpen har stått där i närmare 20 år, om inte mynten tydde på det så var dammet en ledtråd).
Eller som när jag flyttade stolar fram och tillbaka genom hela byggnadskomplexet.
Eller som när jag vann FA-cupen två år i rad på Football Manager (i Onsdags och igår).
Eller som när jag slog rekordet för långa samtal (iallafall på dom senaste månaderna) med ett 2 timmar och 20 minuter långt telefonsamtal mitt i natten när det var jobb dagen efter.

Hej och hå.


Bör tilläggas att Spurs leder Premier League i Football Manager för mig nu (YES BABY!).
Kanske får jag äntligen vinna den där jävla bucklan. Förra "året" vann ju ändå Man City...
(I FM alltså).

Inga kommentarer: