måndag 8 december 2008

Ja jävlar ja!

Fan jag måste bara rekommendera den här bloggen för er! Den kallas "Stureplans Vackraste" och är helt fantastiskt rolig. Killen (eller tjejen, jag vet faktiskt inte) som skriver den driver med fenomenet "Stureplan" så fantastiskt klockrent att jag får tårar i ögonen. För er som gillar elak humor rekommenderar jag er att ta en titt!


Och när det kommer till bloggstatistiken kan jag ju tala om att bloggen är uppe i 51 unika läsare! Och den 7:e december slog rekord med sammanlagt 13 unika läsare på en dag. Och när det kommer till LÄNDER som läser min blogg så kan jag glatt välkomna Norge! Ja, det är sant, dom glada lusekoftorna som vi delar gräns med har fått upp ontresse för bloggen. Än så länge bara 1 läsare iochförsig, men jag bör tillägga att han/hon/den var ifrån Oslo!
Kan det vara för att jag döpte ett inlägg till en norsk fras? "Jej vill ha gotteri!"? Hmm, beats me.

Förresten, jag ska börja använda komma-tecken i mina etiketter från och med nu! Det var Olle den jäkeln som påminde mig! Tack Olle!


Och sist men inte minst: Jävla granne som sitter och pumpar Apocalyptica. Jag börjar bli trött på att ha en satans stråkkvartett i örloben så fort jag går på toaletten...



Inga kommentarer: