måndag 1 december 2008

I am the slinger!

Det verkar som att någon i Karlstad har fått upp intresse för denna blogg! Jag känner inget folk i Karlstad, så det måste betyda att det är någon som är intresserad av det jag har att skriva UTANFÖR min bekantskapskrets. Och det är ju helt underbart! Det är ett steg närmare Blondinbella-status (Ok, jag hatar Blondinbella, men hon har iallafall bemästrat konsten att tjäna pengar på att inte göra någonting).

Bör tillägga att antalet unika läsare beräknat till och med igår, Söndag, är 29. En jäkla läsare ifrån mitt uppsatta mål. Men det är ändå bra, det är så nära det går att hamna iallafall, och jag SKULLE ju ha kunnat tagit till desperata aktioner och skrivit in populära "taggar" i bloggen (Som t.ex. cumshot, facial, big boobs, paris hilton, milf, blowjob o.s.v.) eller så kunde jag ha horat runt på andra hemsidor som Lunarstorm eller Hamsterpaj och tvångsmatat Sveriges fjortiselit med min blogg. Men det har jag inte gjort!

Jag trodde på sin höjd att jag skulle få 4-5 pers som läste min blogg lite då och då, och att jag efter ett tag skulle ha slutat p.g.a att det skulle ha känt som ett värdelöst slöseri med tid (lite som att se på "Laguna Beach" på MTV). Som tur var så bloggar jag fortfarande, och det verkar som att denna bloggen har börjat handla om hur många som faktiskt LÄSER just den här bloggen. Men vafan, det funkar ju! Och personligen så gillar jag det.

Konceptet har faktiskt satt sig såpass att jag fick den här kommentaren i ett av mina tidigare inlägg:

"de är bra att du skriver en blogg om hur många som läser din blogg. =) den här idén tror jag på, ska med glädje följa utvecklingen.."


Undertecknat "Anonym"

Vem som än skrev detta inlägg: Ge dig själv till känna! Skicka ett mail till mig på viktor.bergstrom@utb.sandviken.se och berätta lite om dig själv! Du skulle ju kunna vara Olle Modin också, för han gillar att skicka anonyma meddelanden. Men det hoppas jag att du inte är. Som sagt, ge gärna dig själv till känna.


Innan jag avslutar dagens bloggande så vill jag bara säga att denna blogg inte BARA kommer att handla om hur många som läser bloggen. Självklart kommer den att handla om mitt liv och även andra saker med, men det här "Hur många läsare"-konceptet kommer antagligen att hänga med på ett hörn.

Sen så tror jag att jag bjuder på ännu ett guldkorn ur youtube-galleriet med!





Inga kommentarer: