söndag 14 juni 2009

Toint like a tiger


"Vad har jag gjort idag..." känns som ett onödigt ämne. Skulle jag läsa en blogg så skulle jag inte uppskatta såna inlägg. Men hur ska man kunna skriva något nytt och intressant varje dag? Det är frågan... Men skriver Blondinbella och Linda Rosing något nytt och intressant varje dag? Jag har ingen aning, för jag tillhör inte den skaran av missledda halvmänniskor som läser sådan sörja.


Ok, så vad kan jag säga då? Jag spelar The Sims 3 för tillfället, min karaktär Nils Viktor Bergström som är rockstjärna och frilansande författare, gifte sig just med den rikaste mannen i stadens fru - och fick huset i skilsmässan. Så skaffade han sitt andra barn med: Zoso Bergström (döpt efter Zeppelin-plattan), hennes bror Scott Mae var en bastard som han fick med sin förra flickvän (som även var hans chef när han var roddare). Hej och hå, om det riktiga livet ändå kunde vara såhär roligt...

Inga kommentarer: