fredag 28 november 2008

Ett sånt ENORMT publiktryck

Det är ganska intressant att folk faktiskt läser min blogg, jag har ju ändå inget särskilt intressant liv. Det faktum att jag kan övervaka hur mycket folk som besöker min blogg är helt fantastiskt, jag älskar att analysera statistiken för min blogg, och gör det minst en gång om dagen.
Så jag tänkte att jag skulle dela med mig av lite av statistiken, och det är här det börjar bli intressant faktiskt, det är listan över VAR i Sverige folk läser min blogg (och vart dom gör det mest).
Så här kommer den:

1.




2.




3.




4.




5.




6.




7.




8.




9.




10.





Det fantastiska med denna lista är att min hemstad, Storvik, ligger sist, och att den plats där jag känner mest folk ligger på 8e plats. Jag kan bara dra slutsatsen att folket som känner mig inte är intresserade av mig.

En annan fantastisk sak är även att jag har dubblat (MER än dubblat till och med) antalet unika besökare sen i måndags.



Innan jag avslutar dagens bloggande bör jag även tillägga att anledningen till att jag inte bloggat sen i tisdags är att jag på onsdagen var i köket nästan hela eftermiddagen, och sen drog jag ut och drack alkohol. Klockan 01.00 kom jag hem, och morgonen efter klockan 08.15 började jag skolan igen. Den dagen gick jag i skolan till klockan 20.30, och jag spenderade hela dagen i köket. Idag började jag skolan 08.15 igen, köket hela dagen, halv 5 kom jag hem. Och nu fick jag äntligen skriva ett inlägg i bloggen!


Ja hej och hå, det är ett hårt liv!

2 kommentarer:

Johan Andersson sa...

Haha! 8 pers i hammarby!? vilka i hammarby läser din blogg?

Anonym sa...

de är bra att du skriver en blogg om hur många som läser din blogg. =) den här idén tror jag på, ska med glädje följa utvecklingen..