fredag 21 november 2008

Kå-te-hå

Då har man gått runt och plockat gratisgrejer på SACO-mässan hela dagen. Allas favorit verkade vara tygkassen man fick på KTH:s praktstånd (Nästan tveksamt ordval där, men deras stånd var ganska rejält faktiskt). Personligen fick jag inte tag på någon tygkasse, trots att jag t.o.m försökte låta intresserad av 300-poängskursen i Arkitektur. Däremot lyckades jag, i min jakt efter en axelväska från Gotlands Högskola, bli intresserad av en av skolans utbildningar inom spelprogrammering. Eller man kan snarare säga att den utlovade snittmånadslönen som spelprogrammerare var mer smickrande!

Jag var även en sväng förbi båset som tillhörde Uppsala Universitet en sväng, där såg jag ingen mindre än Annika från "Eva och Adam"! Det är ju nästan lika stort som att Lina ifrån "Svensson, Svensson" bor i Kungsgården!


Jag börjar faktiskt oroa mig för att den här bloggen börjar bli en "Vad har jag gjort idag"-blogg, så jag måste göra något åt detta snarast möjligt!

Inga kommentarer: