lördag 29 november 2008

Välkommen till min blogg västsverige!

Senaste nytt är att västra Sveriges pärlor, Göteborg och Karlstad, har anslutit sig till den sällsamma skaran av städer där det bor folk som läser min blogg!

Och antalet unika läsare har ökat till 23, vilket nästan är en tredubbling sen i måndags. Statistiskt sett så bör jag nästan vara uppe i 30 läsare till kommande måndag, vilket innebär en ökning med 22 läsare på en vecka. Fortsätter kurvan gå uppåt i samma takt så vet jag inte var det här kommer att sluta. Men jag kan ju reda nu säga att om ni har ett företag och vill att jag ska nämna någon av era produkter i min blogg så kostar det 100 spänn för ett gott omdöme!


Jag har även märkt att jag inte haft med en enda film i min blogg sen jag började. Jag har länkat till filmer, men aldrig haft dom i själva bloggen som dom andra grabbarna så duktigt har.

Så jag slänger väl ut en på måfå! Här har ni.



"We call them ne-ne-nnn-no-no-NO-NO, we call them w-w-wienerbröd, WIENERBROADS"

1 kommentar:

Anonym sa...

haha nudu viktor har du 28 läsare tack vare familjen i born.. ska bli intressant att följa! förresten, kan du mejla din autgraf eftersom du börjar bli väldig poppis! puss o kram o nyp i stjärten.