måndag 24 november 2008

Strange kind of woman!

Har nu haft 8 unika besökare sen bloggen startade!

Jäklar, det börjar fan ta sig!

För att uppmuntra till mer publiktryck så tänkte jag länka till dom andra WC-bloggarna en snabbis, hoppas dom gör samma sak så vi kan fördela våra läsare jämnt mellan varandra! Jag har sett att Olle redan har gjort det, men det kan inte skada med lite mer.
OLLE!
JOHAN!
KALLE!
ROBIN!


Sådärja, smygreklam är alltid härligt! Hoppas dom andra grabbarna nappar på denna idé nudå...

Jag skulle vilja dela med mig av ett citat från en god vän till mig. Han hade samvetskval angående att han "hade doppat sleven i fel gryta", om ni förstår vad jag menar. Vi diskuterade det hela, och när jag skulle kliva av bussen så avslutade jag med att fråga VAR hela händelsen utspelade sig. Och han svarade: "Det var i Järbo, om du menar när jag vaknade upp bredvid en kvinna jag inte älskade."
"Ok", svarade jag.
Då avslutade han med dom gyllene orden:
"Så nu vet jag hur min farsa känner sig varje morgon"

Haha, ja fyfan, vilken jävla kille.

1 kommentar:

Olle Modin sa...

Är det en kort person vi pratar om? Kanske en far med ett smeknamn som börjar med "turbo"?

(ordverifieringskoden var "phedish". Det var ett ganska soft ord)