måndag 17 november 2008

Jag tänkte prova en ny grej

Experterna kallar det "korta blogginlägg", jag tyckte det lät intressant, så jag ska prova mig på ett!

Here goes:
Jaha, så vad har jag för mig då? Jag sitter och ser på Jerry Springer och lökar framför TV:n, jag är så förkyld som endast en förkyld man kan vara. Och trots detta så valde jag att dricka alkohol i lördags och blev packad som aldrig förr.
Av den lördagkvällen har jag nästan precis TVÅ minnen av händelser som utspelade sig efter klockan 18.00. Det ena är att jag i riktig mans-svinig fylla frågade en okänd flicka i min ålder om hon "ville knulla" (Jag vet, det är såna kommentarer som civilisationer är byggda på), hon svarade trevligt nog: "Ska du inte fråga vad jag heter först". Så jag frågade vad hon hette, och hon svarade att hon hette Ann-Louise (Av sekretessskäl, och det faktum att jag absolut inte kommer ihåg, så publicerar jag inte hennes RIKTIGA namn). Då sa jag, charmknutten Viktor Bergström: "Hej Ann-Louise, vill du knulla?".

Hon sa nej.


Och det andra minnet då? Jo, jag kommer ihåg att jag sitter på trappan till det där huset som ser jätteviktigt ut bredvid Sibylla (Mittemot nya Monroes, banken och den där kiosken som ingen går till), bredvid min käre vän Simon Bergstrand, och vi lovar varandra att aldrig dricka mer i hela vårat liv.



Ja, hej och hå. Hoppas inte mina föräldrar läser det här.

Inga kommentarer: